Tasks
✅ Communicate with customers via phone, email, or chat in either of the following languages: Arabic, Czech, Danish, Dutch, English, Estonian, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Icelandic, Irish, Italian, Japanese, Latvian, Lithuanian, Norwegian, Polish, Portuguese, Slovak, Slovenian, Spanish or Swedish
✅ Provide top-notch support and resolve inquiries efficiently
✅ Offer product/service information and assist with troubleshooting
✅ Ensure customer satisfaction with a friendly and professional approach
Requirements
✔️ Fluency in any of the above mentioned languages and good English
✔️ Strong communication and problem-solving skills
✔️ Customer-oriented mindset and willingness to learn
✔️ Ability to work in a fast-paced, team-driven environment
Benefits
✨ Relocation package (for international candidates)
✨ Competitive salary + performance bonuses
✨ Work in sunny Greece with a diverse, international team
✨ Enjoy a work-life balance in one of Europe’s most beautiful destinations!
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Japan Management wurde 1988 gegründet und unterstützt japanische Unternehmen in Europa bei der Personalbeschaffung. Unser Fachwissen umfasst alle Aspekte der Personalgewinnung, von der Suche nach Führungskräften bis hin zur Auswahl von qualifizierten Mitarbeitern. Wir konzentrieren uns ausschließlich auf Unternehmen mit Bezug zu Japan. Ob Marketing- und Verkaufsbüros oder Ingenieur- und Produktionsbetriebe – wir verfügen über das nötige Wissen und die Expertise, um qualifizierte Fachkräfte in verschiedenen Branchen zu finden.