It's fun to work in a company where people truly BELIEVE in what they're doing Office Manager (m/f/d) on a 556-euro basis Locations: Mainz (2 days/week) and Frankfurt (1 day/week) Are you looking for a job that is more than ‘just administration’? Where you don't just complete tasks, but become part of a team that values an open and dynamic work culture? Then evoila is the right place for you We are looking for reinforcement for our team in Mainz and Frankfurt from 01.02.2025. Maybe just you? About the job: You will represent evoila, welcome our customers and guests and make them feel at home immediately. Preparing and tidying up meeting rooms? That's part of it too, of course You are our organisational talent: processing mail, courier deliveries and purchasing office and hospitality materials are all in your hands. You keep an overview and ensure that documents are filed in an organised manner. You will also take on location-related tasks as well as exciting special or project tasks. Who you are: You are comfortable working with MS Office. Stressful situations don't rattle you; you work in a structured and organised manner. You are a real team player, like to organise and enjoy interacting with others. Independent and solution-orientated work is your thing, and variety is a plus for you. Business fluent German and good English round off your profile. It would be optimal if: You have commercial training and initial experience in a comparable position Alternatively, you have several years of experience in a comparable position What we offer you: Plenty of room for your personal and professional development, personal responsibility and an appreciative working environment in which you can contribute. Are you interested? Then we look forward to receiving your application. Intensive induction training and regular further training are not just something we do on paper, but are a matter of course for all our employees. ____________________________________________________________________________________________________________ Office Manager (m/w/d) auf 556-Euro-Basis Standorte: Mainz (2 Tage/Woche) und Frankfurt (1 Tag/Woche) Du suchst einen Job, der mehr ist als „nur Verwaltung“? Bei dem Du nicht nur Aufgaben erledigst, sondern Teil eines Teams wirst, das Wert auf eine offene und dynamische Arbeitskultur legt? Dann bist Du bei evoila genau richtig Wir suchen ab dem 01.02.2025 Verstärkung für unser Team in Mainz und Frankfurt. Vielleicht genau Dich? Deine Aufgaben: Du repräsentierst evoila, empfängst unsere Kunden und Gäste und sorgst dafür, dass sie sich sofort wohlfühlen. Meetingräume vorbereiten und aufräumen? Gehört natürlich auch dazu Du bist unser Organisationstalent: Bearbeitung der Post, Kuriersendungen und Einkauf von Büro- und Bewirtungsmaterial liegen in Deinen Händen. Dabei behältst Du den Überblick und sorgst für Ordnung bei der Dokumentenablage. Zusätzlich übernimmst Du standortbezogene Aufgaben sowie spannende Sonder- oder Projektaufgaben. Was du mitbringen solltest: Der Umgang mit MS Office ist für Dich kein Problem. Stressige Situationen bringen Dich nicht aus der Ruhe; Du arbeitest strukturiert und organisiert. Du bist ein echter Teamplayer, organisierst gerne und hast Freude am Kontakt mit anderen. Selbstständiges und lösungsorientiertes Arbeiten ist Dein Ding, und Abwechslung ist für Dich ein Plus. Verhandlungssicheres Deutsch und gutes Englisch runden Dein Profil ab. Optimal wäre, wenn: Du eine kaufmännische Ausbildung und erste Erfahrung in einer vergleichbaren Position hast Du alternativ mehrjährige Erfahrung in einer vergleichbaren Position mitbringst Was wir Dir bieten: Viel Raum für Deine persönliche und fachliche Entwicklung, Eigenverantwortung und ein wertschätzendes Arbeitsumfeld, in dem Du Dich einbringen kannst. Interesse geweckt? Dann freuen wir uns auf Deine Bewerbung. Eine intensive Einarbeitung und regelmäßige Fortbildungen finden bei uns nicht nur auf dem Papier statt, sondern sind selbstverständlich für alle unsere Mitarbeitenden. Minijob In addition to a varied project landscape, we offer you a high degree of personal responsibility and the cooperation with a growing and motivated team, in which you can bring in your ideas. What we offer you: - Mobile Office - Premium Work Equipment - Extensive Further Training - Employee Events - Country-Specific Employee Bonuses (e.g. cooperation with EGYM Wellpass, JobRad and much more) Contact: Alexa Meurer, Vivien Vogt