Stellendetails
* Ort: Landkreis Mainz-Bingen
* Verfügbarkeit: ab 01.12.2024
* Option auf Übernahme: ja
* Vertragsart: unbefristet
* Beschäftigungsart: Arbeitnehmerüberlassung
* Arbeitszeit: Teilzeit (60% - 22,5 Std./Woche)
* Vergütung: 3.573 Euro brutto/Monat in Vollzeit zzgl. variabler, leistungsorientierter Prämie
Für wen suchen wir
Wir suchen für unseren Kunden, einem international agierenden Industrieunternehmen im Raum Mainz-Bingen, einen Administrative Coordinator Professional (m/w/d) in Teilzeit.
Das bringen Sie mit
* High level of communication capability & service orientation
* very good knowledge of English (C1)
* Experience / training in project management
* Organizational talent with high flexibility
* Self-responsible and solution-oriented working methods, even in complicated work processes
* Reliability, loyalty and resilience
* Friendly, confident and determined appearance
* High level of discretion
* Networked/systemic thinking
* initiative, flexibility, proactive action and ability to deal positively with rapidly changing framework conditions
* Agility, ability to prioritize multiple activities and colleagues to be mentored
* fun with new technologies, artistic and creative skill
Der Job
* Meeting management - Management of appointments for managers with own decision-making competence including writing logs and follow up actions
* Organization and management of regular working meetings and technical guidance of colleagues
* Travel management - booking and billing of business trips
* Collaboration in planning and monitoring of various budgets (e.g. staff, travel)
* Support Management regarding the team budget and follow up of milestones
* Standardized procurement management - ordering of materials, services and equipment/work equipment as well as dispatch of documents and materials in compliance with regulatory requirements and partly
* Support in contract negotiations
* Ensure the flow of targeted communication, mostly on organizational, administrative and personnel issues (e.g. Create and send newsletters/announcements)
Vorteile
* langfristiger Einsatz bei einem renommierten Kundenunternehmen mit guten Übernahmechancen
* gute Erreichbarkeit des Kundenbetriebs, auch mit den öffentlichen Verkehrsmitteln
* persönliche und partnerschaftliche Betreuung durch unsere Niederlassung
* Beratung auch zu anderen Vakanzen und Karrieremöglichkeiten falls gewünscht
* bis zu 30 Tage Urlaub
* flexible Gestaltungsmöglichkeiten bezüglich des Zeitkontos
* unkomplizierte Übermittlung Ihrer monatlichen Arbeitszeit
* Empfehlungsprämie – Mitarbeiter werben Mitarbeiter (150 Euro pro erfolgreiche Empfehlung)
* exklusive Mitarbeiterrabatte bei vielen Händlern (z.B. bei Zalando, IKEA, HelloFresh! – wechselnde Anbieter)
* kostenfreie Parkplätze
* Weihnachts- und Urlaubsgeld, vermögenswirksame Leistungen und eine betriebliche Altersvorsorge
Sonstiges
* Einsatz vorerst befristet für ein Jahr (Option auf Übernahme bzw. Verlängerung ist gegeben)
Kontaktinformationen
Herr Sascha Wittig
Office Events P & B GmbH
Freseniusstraße 29
65193 Wiesbaden
Telefon: +49 611-97164580
Fax: +49 611 9716458-8
E-Mail: wiesbaden@office-events.de