Your mission
* Responsible for the execution of the service business
* Monitoring the quality and process compliance of the service offered
* Recognising and reporting service and product quality issues
* Working with the team to ensure continuous improvement of the service system
* Coordinating the work of the customer service team
Your profile
* Expert knowledge of the Mobile Elevated Work Platform industry
* Familiarity with MEWP repair and maintenance procedures
* Experience as a Service Manager is an advantage
* An increased willingness to travel must be given
* Very good knowledge of French and good knowledge of English
Why us?
* The opportunity to develop pioneering processes in a growing environment
* Our training and development culture to advance professionally and personally
* Flat hierarchies, uncomplicated communication channels and room for ideas
* Cross-departmental collaboration in a friendly team with a ‘can do’ mentality
* A customised working model for a good work-life balance
About us
Großes bewegen mit XCMG!
Herzlich willkommen bei XCMG - einem der weltweit größten Baumaschinenhersteller. Wir entwickeln Bagger, Krane, Erdbewegungs- und Straßenbaumaschinen auf dem neusten Stand der Technik für unsere Kunden in der Bauindustrie, dem Bergbau und der Energiewirtschaft.
An unserem Standort in Krefeld sind wir mit vier Tochtergesellschaften vertreten. Neben dem europäischen Headquarter XCMG Europe GmbH befinden sich hier auch jeweils eine Gesellschaft für Forschung und Entwicklung, für strategische Einkäufe sowie für Vertrieb und Service. Gemeinsam treiben wir Investitionen und Innovationen voran.
Bei uns gibt es die Möglichkeit, sich mit Professionalität und Know-how einzubringen sowie sich in einem interkulturellen und zukunftsorientierten Umfeld weiterzuentwickeln.