Über das Unternehmen
Wie könnten wir den Arbeitsalltag in der digitalen Welt revolutionieren? Wir bieten eine innovative Plattform, die Ihre täglichen Arbeitswerkzeuge nahtlos miteinander verbindet und die Zusammenarbeit in Teams neu definiert. Unser Ziel ist es, den Arbeitsalltag effizienter und flexibler zu gestalten. Unser modernes Ökosystem vereint Notizen, Aufgaben, Wikis und Datenbanken an einem Ort. Machen Sie sich bereit für eine Transformation, die sowohl Effizienz als auch Kreativität fördert.
Was bieten wir dir?
WORAUF DU DICH BEI UNS FREUEN KANNST
* Arbeite von zu Hause aus oder komm gerne zu uns ins Office nach Paris
* Lerne bei Firmenfeiern und Treffen mit Kollegen das Team und die Stadt Paris besser kennen
* Unsere Team wächst momentan schnell, beweise dich in diesem Umfeld um Verantwortung zu erhalten
* Profitiere von unserem kompetitiven Gehalt
* Wir arbeiten auf Augenhöhe zusammen und lösen die langweiligen Standardabläufe mithilfe von Technik. Bei uns zählt nur die beste Idee mit den besten Argumenten
What can you expect?
* You manage the onboarding process for new customers, ensuring a seamless experience, either through bulk or 1:1 onboardings depending on the customer’s size, and accept the repetitive nature of onboarding tasks
* You deliver basic support with a ticketing process for all inquiries related to Protect implementation, handle a high volume of client interactions, and respect our SLA to ensure a top customer satisfaction rate
* You deliver advanced support on cyber tools and insurance pre-requisites, in coordination with the Cyber team, to help our customers increase their cyber-security level
* You contribute to our company customer retention rate by delivering the cyber prevention service promised by our Sales team
* You complete the sales pitch by raising brokers’ awareness of the importance of Protect for our common policyholders
* You identify cross-selling opportunities during onboarding sessions to promote our Managed Detection and Response (MDR) services and coordinate with Cyber and Sales for follow-up
* You contribute to improving the onboarding process to increase and scale the implementation rate of our cyber tools, providing actionable insights and recommendations to the Product team
* You contribute to the creation of documents, guides, and training materials to simplify the onboarding experience and speed up the process
* You gain a deep understanding of our company’s structure, processes, and key contacts to collaborate with various departments (Cyber, Tech, Product, Marketing) and ensure client needs are met efficiently
What should you bring along?
* You have experience in cybersecurity, which is a must-have
* You possess excellent communication, presentation, and interpersonal skills with a proven track record of working well across teams in an international environment
* You have a process-oriented mindset with the ability to get things done and are a fast learner
* You are slightly sales-oriented with a knack for promoting additional services
* You have business proficiency in written and spoken German and English
* You are based anywhere in Germany
Unser Jobangebot Customer Success Manager - Onboarding / Cyber Tools / Home Office (m/f/d)klingt vielversprechend?
Bei unserem Partner Workwise ist eine Bewerbung für diesen Job in nur wenigen Minuten und ohne Anschreiben möglich. Anschließend kann der Status der Bewerbung live verfolgt werden. Wir freuen uns auf eine Bewerbung über Workwise .