Customer Care Agent E-Commerce Deutschland / Polen (m/w/d) Der Customer Care Agent ist der erste Ansprechpartner für unsere Kundenbei allen Fragen rund um unsere Produkte. Ihre Aufgaben sind:
* Bearbeitung von Kundenanfragen per E-Mail, über die Telefon-Hotline, später auch über Live Chat
* Koordination der Auftragsabwicklung und Nachverfolgung
* Prüfung und Beantwortung von Anfragen – gemeinsam mit den zuständigen Abteilungen
* Beratung zu Produkten, Versand und Reklamationen, Zahlung und Werbeaktionen, u. a.
* Enge Zusammenarbeit mit unserem Zentrallager in Belgien
Ihr Profil:
* Abgeschlossene Berufsausbildung
* Kommunikationsstärke und eine ausgeprägte Kundenorientierung
* Deutsch in Wort und Schrift
* Polnisch in Wort und Schrift
* Englisch von Vorteil
* Gute MS Office und Internet Kenntnisse
* Problemlösungsfähigkeit, Belastbarkeit und Flexibilität
* Und besonders Spaß am Umgang mit Menschen
About Skechers Skechers (NYSE: SKX), a global, Fortune 500® brand develops and markets a diverse range of lifestyle and performance footwear, apparel, and accessories. Developing comfort technologies is the foundation of all we do – delivering stylish, innovative, and quality products. Serving over 180 countries and territories, Skechers connects customers to products through department and specialty stores, e-commerce and digital stores, and through our more than 5,200 company-and third-party-owned retail locations. Headquartered in Southern California, with offices and distribution centers around the globe, Skechers has spent 30 years helping people of all ages look and feel good. Be You - Feel Welcome Skechers recognises the importance and power of diversity within our business. We ensure that our people processes are fair, transparent and promote equality of opportunity for all employees and job applicants. Reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities or health conditions, who are otherwise qualified for the job position, to perform the essential functions as detailed above.