Spheros is a global technology company and market leader in the development and production of innovative solutions for heating systems, air conditioning and refrigeration technology, as well as intelligent regulation and control systems. We are a partner of the international commercial vehicle industry. Our teams operate worldwide in eleven countries at 12 locations, where they develop and produce cutting-edge technology actively shaping the future of urban mobility. An open and constructive working atmosphere and the opportunity to contribute ideas characterize us as a employer. Bearbeitung von Kundenreklamationen und internen Problemen zur Optimierung der Kundenzufriedenheit mittels 8D-Methodik Überwachung und kontinuierliche Verbesserung der Produktionsprozesse und der Serienprodukte unter Anwendung der gängigen Qualitätstechniken Planung, Vorbereitung und Durchführung von internen und externen Audits inkl. der anschließenden Verfolgung von Korrektur- und Verbesserungsmaßnahmen Erstbemusterung von Teilen / Komponenten / Produkten Mitwirkung an Entwicklungsprojekten bei der Qualitätsvorausplanung neuer Produkte (z.B. APQP, D-/P-FMEA, SPC, usw.) Job: Organization: Site Human Resources Schedule: Full time Employee Status: Regular Job Type: Permanent contract Job Posting Date: 2024-11-25 Join us and be part of our team. More information on Spheros: https://www.spheros.com